Příklady pracovních pozic s francouzštinou

Zákaznická podpora s francouzštinou (Zebra)
  • Business to Business (B2B) zákaznický servis – odpovídání na rutinní otázky přes interní systém, řešení problémů se zákazníky.
  • Telefonní nebo e-mailová komunikace se zákazníky, dokumentace zákaznických dotazů a jejich následné řešení.
Sales Operations Coordinator (Atlas Copco)
  • Odpovědnost za veškerou interní a externí komunikaci související s objednávkami klientů.
  • Příprava a sledování cenových nabídek ve spolupráci s prodejními a servisními tými.
  • Vytváření a správa všech typů objednávek včetně servisních smluv v ERP systémů.
  • Sledování termínů dodání, komunikace s výrobními závody a sklady a dodavateli.
  • Koordinace oprav zboží prováděných buď v Brně v servisním centru, nebo lokálně se zásahem terénních techniků při instalaci čerpadel ve výrobním závodě zákazníka.
  • Zodpovědnost za správu konsignačních zásob zákazníků (sledování doplňování zásob, příjem zásob na sklad a fakturace zákazníkovi).
  • Zajištění správné fakturace všech objednávek třetích stran dle dohodnutých podmínek (návaznost na interní finanční tým).
Sales Coordinator (Ingersoll Rand/Gardner Denver)
  • Komunikace s klienty a dodavateli k zajištění včasného a bezproblémového doručení objednávek.
  • Řešení problémových situací s klidnou hlavou a úsměvem.
AR* Coordinator (Ingersoll Rand/Gardner Denver)

*AR = z angl. accounts receivable

  • Správa portfolia francouzských klientů.
  • Zúčtování přijatých plateb.
  • Komunikace se zákazníky a obchodními partnery s cílem zajistit včasné zaplacení faktur.
AP* Coordinator (Ingersoll Rand/Gardner Denver)

*AP = z angl. accounts payable

  • Správa účtů dodavatelů firmy, evidence faktur a dobropisů v souladu s firemními postupy.
  • Řešení sporů a zodpovídání dotazů dodavatelů ohledně jejich faktur.
  • Každodenní kontakt s odběrateli, zda fakturace odpovídá objednávkám, práce s inkasem.
Editor map s němčinou/francouzštinou/holandštinou (Infosys)
  • Interpretace problémů nahlášených interními a externími uživateli map.
  • Úprava obsahu mapy.
  • Spolupráce v týmu.
  • Zpracování každodenních transakcí pomocí různých nástrojů, pokynů a zásad dle zaměstnavatele.
Referent(ka) zákaznické podpory s francouzštinou (Notino)
  • Bezprostřední podpora francouzských zákazníků prostřednictvím e-mailů a telefonátů.
  • Vytváření, editace a správa zakázek.
  • Administrativa spojená s objednávkami zákazníků.
  • Spolupráce s oddělením marketingu v rámci překladů a recenzí.
  • Poskytování produktového poradenství a zacíleného doporučení.