Zákaznická podpora s francouzštinou (Zebra)
- Business to Business (B2B) zákaznický servis – odpovídání na rutinní otázky přes interní systém, řešení problémů se zákazníky.
- Telefonní nebo e-mailová komunikace se zákazníky, dokumentace zákaznických dotazů a jejich následné řešení.
Sales Operations Coordinator (Atlas Copco)
- Odpovědnost za veškerou interní a externí komunikaci související s objednávkami klientů.
- Příprava a sledování cenových nabídek ve spolupráci s prodejními a servisními tými.
- Vytváření a správa všech typů objednávek včetně servisních smluv v ERP systémů.
- Sledování termínů dodání, komunikace s výrobními závody a sklady a dodavateli.
- Koordinace oprav zboží prováděných buď v Brně v servisním centru, nebo lokálně se zásahem terénních techniků při instalaci čerpadel ve výrobním závodě zákazníka.
- Zodpovědnost za správu konsignačních zásob zákazníků (sledování doplňování zásob, příjem zásob na sklad a fakturace zákazníkovi).
- Zajištění správné fakturace všech objednávek třetích stran dle dohodnutých podmínek (návaznost na interní finanční tým).
Sales Coordinator (Ingersoll Rand/Gardner Denver)
- Komunikace s klienty a dodavateli k zajištění včasného a bezproblémového doručení objednávek.
- Řešení problémových situací s klidnou hlavou a úsměvem.
AR* Coordinator (Ingersoll Rand/Gardner Denver)
*AR = z angl. accounts receivable
- Správa portfolia francouzských klientů.
- Zúčtování přijatých plateb.
- Komunikace se zákazníky a obchodními partnery s cílem zajistit včasné zaplacení faktur.
AP* Coordinator (Ingersoll Rand/Gardner Denver)
*AP = z angl. accounts payable
- Správa účtů dodavatelů firmy, evidence faktur a dobropisů v souladu s firemními postupy.
- Řešení sporů a zodpovídání dotazů dodavatelů ohledně jejich faktur.
- Každodenní kontakt s odběrateli, zda fakturace odpovídá objednávkám, práce s inkasem.
Editor map s němčinou/francouzštinou/holandštinou (Infosys)
- Interpretace problémů nahlášených interními a externími uživateli map.
- Úprava obsahu mapy.
- Spolupráce v týmu.
- Zpracování každodenních transakcí pomocí různých nástrojů, pokynů a zásad dle zaměstnavatele.
Referent(ka) zákaznické podpory s francouzštinou (Notino)
- Bezprostřední podpora francouzských zákazníků prostřednictvím e-mailů a telefonátů.
- Vytváření, editace a správa zakázek.
- Administrativa spojená s objednávkami zákazníků.
- Spolupráce s oddělením marketingu v rámci překladů a recenzí.
- Poskytování produktového poradenství a zacíleného doporučení.